Dagens häftigaste!

Idag har det varit full rulle på IVA! Patienter kom och gick hela tiden och man fick springa som en tok på avdelningen. Dagens häftigaste var min tur ner till bårhuset!!
Ni har väl sett skräckfilmerna där döda människor plötsligt börjar leva och blir zombies eller nått :P det hände tyvärr inte idag utan jag åkte ner med en avliden för att kolla in bårhuset. Det va rätt kusligt att se döda människor som låg uppraddade på britsar..såg en och en annan tå :P
Det mest kusliga var att när jag gick in i rummet så fick jag en känsla av att något blåste förbi mig!


Verkligen en livsupplevelse..eller ska man säga dödsupplevelse? :P


Kommentarer
Postat av: Angelica

uschamej! Jag får ju rysningar!

2008-04-18 @ 08:35:02
URL: http://angelicacarsfeldt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0