Dags att växa upp lilla flicka.

Hemma igen från dagsturen till Katrineholm, jag gillar den staden! rätt mysig ^^

Köpte med mig sushi hem :)

Jo, jag kanske är knäpp i huvudet men det börjart närma sig nu..vuxenlivet kliver på som en objuden gäst och det är då man börjar hetsa inför framtiden! Mamma skriker om att jag ska betala hemma nu till sommaren om jag jobbar fullt..saken är den att det blir antingen sommarvikariat på Lugnet Äldreboende eller på IVA på Södertälje sjukhus.
Jag måste fixa nån slags lösning eftersom båda platserna vill ha mig under sommaren..
Sen kommer hösten, mina planer som jag har nu är att för pengarna från sommaren ta tag i körkortet, det behöver man tid och tålamod me :P sen måste jag anmäla mig till matte B kurs på komvux men det känns rätt meningslöst eftersom jag är sämst på matte...men det är ett måste för att komma in på sjuksköterskaprogrammet!

Får se hur allt blir..måste ladda :P

Utbildning, arbete, pengar, lägenhet, bil, hund, barn... heja svensson livet! ^^


If I could be naive again


Jag måste även kila till en optiker för att kolla synen! Ser rätt dåligt nu! :(
"Jag som mobbat folk för sina glasögon"
image38

Kommentarer
Postat av: Angelica

Klart du måste välja IVA!!!!!!!!!!!

2008-04-11 @ 22:13:04
URL: http://angelicacarsfeldt.blogg.se
Postat av: julia

hehe jo ja känner oxå att jag vill vara där! men det bästa vore 50-50 IVA och Lugnet :P

2008-04-12 @ 05:20:30
URL: http://MeandBillie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0