Full rulle!

Idag är det dagen innan studentskivan :D känner mig lite fånig men det kommer bli riktigt roligt! Det som är dumt är att jag måste åka till Vally direkt efter praktiken där hon ska få göra en makeover på mig :) men först måste jag duscha på sjukhuset,,,dagens mål är att hitta en dusch :P

Sen har jag tusen saker jag måste göra innan dagen är slut..kolla kläder, skor och allt ja måste ha med mig, jag måste hitta nånstans att sova i Södertälje eftersom jag inte kan komma till Nykvarn imorgon ( bor på landet och det går inga bussar efter 12 imorgon) sen funderar jag på att klippa mig! topparna ser jäkligt risiga ut!
Jag måste kolla om det fattas nått och snabbt handla det på stan...

Aja men jag fixar det nog! Imorgon blir det party! :D

Idag sliter jag på IVA och det känns rätt bra med praktik! :)

tjing

Kommentarer
Postat av: Angelica

Kommer mari och sara?

Du kan säkert sova hos mig, trångt, men det går

2008-04-02 @ 06:58:37
Postat av: Mari

Ni får ha det såååå kul=)

2008-04-02 @ 22:26:46
Postat av: julia

japp det ska vi ha :D

2008-04-03 @ 04:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0