Härliga onsdag

Jag sitter just nu med min APU rapport som ska in den 5 maj, där ska jag skriva om mina upplevelser på IVA och om allt jag har lärt mig :P har även varit lite spion och snokat i lite skitnack och vem som är sjukhusets snyggaste läkare ;)  det känns lite trist att behöva göra skolarbete när man har praktik! som om man inte sliter ut sig tillräckligt på praktiken :P

aja men annars har dagen varit grejt! imorgon ska jag ha samtal med min handledare som jag har träffat 3 dagar och prata om hur det går för mig :) önska mig lycka till!

tjing

ps, snart fyller man 19 :D den 5/5 smäller det..men intåget till systemet får vänta ett år till :P

Lyssnar på arvikafestivalens webradio,
grejt musik! :)   http://www.arvikafestivalen.se/mediaplayer/index.php?id=0


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0