Idag blir det uppvaket!

Kommer att sitta på uppvaket idag på IVA, det är den avdelningen som det är mest fart på! under en dag kan det komma 15-20 patienter efter operationer. Men eftersom det är strejk i sthlms området så kommer det komma ännu fler idag...de som jobbar på uppvaket har en tendens att aldrig få fika :P så vi får väl se vart mitt blodsocker hamnar idag! Jag har börjat bli yr och nästan svimfärdig ett antal ggr nu och det känns inte kul!

För övrigt har jag ont i magen, vill helst ligga hemma och sova eftersom nätterna inte räcker till just nu... men jag får hålla ut idag och imorgon, sen är jag ledig ihelgen :) Härligt!

image45

Kommentarer
Postat av: Angelica

Usch, det låter inte bra! Men ha dextrosol i fickan, då kan du ta en när det blir jobbigt!

2008-04-24 @ 14:58:49
URL: http://angelicacarsfeldt.blogg.se
Postat av: julia

jo har funderat på det oxå, vill ju inte svimma eller nått på sjukhuset för då hamnar jag på den avdelningen som jag är på :P

2008-04-24 @ 17:26:42
URL: http://MeandBillie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0