Nationella Sv B och en fisande pappa!

Idag ska jag och säkert en massa andra ha nationellaprov i Sv B, känns rätt okej men temat iår var det tråkigaste på länge! Texterna känns gamla,  inte många roliga texter eller texter med spänning utan bara massa konstigheter! Aja det kommer väl gå bra...sitter i skolan i 5 timmar!

Sen har jag knappt sovit då jag har drömt massa sjukhusdrömmar om patienter som blöder eller får hjärtstopp..jag kan inte riktigt komma bort från sjukhuset fast jag är ledig :P Humöret är inte på topp idag!

Det blir inte bättre av att när jag kommer ner och ska göra frukost så står min pappa och fiser! :(
Så äckligt!

Ha en bättre dag allihop! kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0