Rent Hus!

Idag ska jag storstäda hela huset, och pappa kommer med tips som han har fått från programmet Rent Hus :)
Jag gillar städtanterna men inser att mitt hus är inte såå skitigt så att man skulle kunna få hit dem ^^
Men huset ska bli skinande rent och mitt rum blir mysigt..kan kolla om det finns nå fina blommor i trädgården :)

Jag ska försöka lägga mig ute i solen och sen kila till Lugnet och få mitt sommarschema :) hoppas på en hel del jobb! Så jag blir rik som ett troll! :D

Helgen kommer bli superhärlig :D kram

Marléne Eriksson och Marie-Louise Danielsson Tham. Foto: Linus Hallsénius/TV4

"Herre min skapare va lortigt det va här!" =)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Skulle också behöva städa.... Du vi får bestämma en dag i veckan om du vill köpa studentskivebiljett! Kraam

2008-04-27 @ 12:03:57
URL: http://angelicacarsfeldt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0