SL ute på landet!

Söndagar är nog de värsta dagarna att åka buss! Jag ska börja på IVA kl 14.00 och måste då åka en timme innan jag börjar. Sen när jag ser busstiderna så går det en buss kl 12.00 och en buss 13.15..om jag tar bussen som går kl 12 så är jag inne i Södertälje halv 1 och får då springa runt en och en halvtimme innan jag börjar..men om jag tar 13.15 bussen så kommer jag in 13.44 men då går det ingen buss upp till sjukhuset :P
Jag vet att det låter gnälligt men det är skitväder ute och jag har ingen lust att vara ute mer än nödvändigt!

Det är fan dags att börja med lite körkortsteori och övningskörning!

Jobbar till kl 21.45 idag, låter tungt :P
Men imorgon är jag ledig :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0