Det blir liksom aldrig riktigt bra..

Det är mycket på gång just nu, det går bra på lugnet och jag ska försöka knipa så många tider som möjligt nu under hösten. Jag kommer behöva varenda öre! Jag börjar känna mig smått nervös inför hösten.... Sen ska jag dra mig till IVA och fixa allt där, saker har alltid kommit ivägen när ja väl har bestämt att ja ska dit...sen är jag bara trött, jag behöver tid till att vila och för att liksom ladda upp igen och det vill ja gärna göra på mitt egna sätt och på mina vilkor. Om man säger en sak så är det så det är, jag orkar inte göra saker som kräver att jag ska stressa upp mig eller att jag ska snacka med folk om allt möjligt. Vill jag inte så vill jag inte och man får nog ta det som det är... jag måste få göra saker som ja själv vill för annars blir det bara tråkigt och folk blir irriterade. Så jag har börjat att säga ifrån, om man reagerar på ett dåligt sätt och blir arg eller grinig så får jag ta det, men de människor som jag umgås med är bättre än så och kan försöka förstå istället för att bli sura.
Det här känns bara som en svår period och det kommer säkert gå över, men jag kan inte göra alla nöjda och det har jag inte heller lust med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0