Det var inte såhär jag hade planerat!

Jag tror att jag har gjort ett misstag, jag ville aldrig att det skulle bli så mycket på en och samma gång men nu måste jag försöka fixa det. Tanken på att räkna matte varje måndag och onsdag fram till den 13 december gör mig nästan illamående, vad tänkte jag igentligen? Att ett mirakel skulle ske och att jag skulle kunna matte B när jag precis klarade av matte A. Det låter dumt men jag är verkligen usel på matte. Sen blir det inte bättre av att om jag inte klarar kursen så får jag inte gå om den! Så nu måste jag fixa alla prov och räkna som en tok varje dag...bara att hitta boken är fan omöjligt!
Jag känner mig lite sur över att jag inte fick gå kursen på Igelsta när jag väl gick där! då hade jag inte tvingat mig själv till komvux!

Jag måste komma på ett sätt att försöka härda ut till december för när jag väl klarat matte B så riktar jag in mig på att plugga vidare till sjuksköterska! Jag ska fixa det!

Det är inte lätt just nu men det blir förhoppningsvis bättre med tiden..


Kommentarer
Postat av: Jello

Det går bra ska du se!!

2008-08-23 @ 10:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0