Grattis!

Det är de vänsterhäntas dag idag :) så jag får snabbt gratulera Jella som är den enda jag vet som är vänsterhänt ^^
Kul att man uppmärksammar en sån sak, då kanske man ska ha en dag för alla som har strl 39 i skor =) då skulle jag äta tårta!  Jag tänker på ett Simpson avsnitt där han grannen öppnar en affär för vänsterhänta, där fanns det allt möjligt från osthyvlar till muggar! Jag får maila till Ikea och se om de nappar på iden!

Sen ikväll blir det Project Runway men först en lång promenad för jag vräkte pizza till middag!

tjing allesammans



Kommentarer
Postat av: Mari

Sara är också vänsterhänt^^

2008-08-14 @ 19:30:15
URL: http://marii89.blogg.se/
Postat av: julia

jaså :) det har ja inte tänkt på! ^^

2008-08-15 @ 05:45:32
Postat av: Jello

Tack tack!

2008-08-23 @ 10:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0