Public Image

 Har varit hemma nu hela veckan utan jobb och det har varit skönt! Jag har varit inne i Södertälje och sen legat och latat mig i soffan med tv:n som sällskap =D det är härligt att känna sig utvilad och liksom redo för jobb. Den 1:a september ska jag till IVA för att jobba där och det känns riktigt kul! Har saknat personalen och all action på avdelningen! Hoppas det kommer upp massa bebisar ^^ Har även tider på Lugnet så jag kommer ha fullt upp i början av september =)

Mest aktuellt just nu är komvux på måndag och onsdag, ska känna efter lite hur det känns och snacka med läraren..jag börjar förstå att jag skulle väntat längre med att sätta mig bakom skolbänken igen. Jag hoppas att jag löser det på nått sätt.
Det är inte så fel att börja jobba som undersköterska och starta sitt liv med jobb och förhoppningsvis pengar till en lägenhet =)

Sen den 30:e är det loppmarknad och det är det roligaste som händer i Nykvarn! =) Kom och fynda!

Nu är det dags för bastu och sen ska jag fortsätta min halsduk =) tjing

scared- Billie The Vision and The Dancers - Passar perfekt ikväll ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0