Nu börjar man känna hösten =)

Igår var jag på lunch med Sandra,Sandra F ,Vally och Erika :D det va så kul att se er igen! Jag saknar folk från OP3,och Elin nu är det dags att träffas snart..saknar dig massor! Kollade även in höstmodet som jag avgudar, på Indiska så skrek kläderna mitt namn och jag längtar tills lönen kommer in på kontot, inte många dagar kvar nu!

Sen ska jag klippa mig, har nog en perfekt frisyr i tanken men det gäller bara att hitta någon som har en sån så jag kan visa exakt hur jag vill ha det..det ska vara sådär busigt men snyggt och perfekt till höstens alla mössor och jackor.  Juste, ja ska även börja sticka en egen halsduk och mössa till hösten/Vintern, det kan vara en utmaning! men jag hoppas att kunskaperna från syslöjden är kvar nånstans!

Nu blir det frukost! Ha en fin dag allihop =)

Brudarna från op3 =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0