så är det ibland!

Jag har kommit på en hel del nytt om mig själv under några veckor nu...

För det första är jag superkänslig för stress och andra påfrestningar av alla slag :P Det tackar jag Lugnet för!
Sen har jag nog inte kollat på mig själv ordentligt i spegeln för jag ser ut som en tjock zombie! Dags att börja träna bort valkarna!! Tillochmed mina slappjeans sitter lite tajtare i midjan :( det är ju sorgligt!

För det 3:e så är ja sjukt trött på att vara hemma, jag måste iväg under en längre tid bara för att få uppleva något nytt!
Livet som vuxen känns knepigt..imorgon ska jag förbi Arbetsförmedlningen men jag vet knappt vad ja ska säga och göra, har de nå slags ingång för nybörjare så man får en kurs i hur allt funkar med jobbsökande och sånt?

sen rent allmänt är jag nog tokig, behöver nått nytt och fräscht! Jag behöver ett projekt! funderar på att börja sticka nått kul...synd bara att man är usel på att sticka! Men något som stimulerar lite...

Just nu för övrigt så sliter jag på Lugnet för att sen shoppa bort all lön! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0