En ny vecka!

Efter en helg på sjukhuset så fortsätter veckan på samma ställe, ska vara där fram tills på fredag och greja med respiratorerna! Det kommer nog att gå bra :) ibland är det så kul att vara där! när allt går smidigt och att man inte sliter ut sig helt :P
Jag fixade ju 8 veckor där förut så en vecka ska jag nog klara!

På torsdag är det julmiddag med gymnastiken och jag ska försöka få ledigt eller iaf byta pass, det vore kul att se Alice och gänget igen :)

Jag ser framemot helgen då det är lucia och jag åker till Katrineholm :)  hoppas helgen blir toppen för det kommer jag behöva! ^^ en riktig partyhelg skulle sitta finfint!


Nu måste jag kila, ha en bra dag allesammans! :) kramar




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0