Nu får det räcka!

Usch, ja sprang hem idag från IVA när jag fick feber och magen var som en karusell, på andra avdelningar så har magsjukan börjat härja och jag kände på engång att jag skulle bli dålig! Det räcker med att jag hör ordet calicivirus så blir jag sjuk och grön i ansiktet...jag har väl noll i immunförsvar just nu och det passar lagom perfekt till julen :(

När jag får min lön så ska jag köpa ett gymkort, jag tror verkligen på att om man inte tränar och håller igång så säckar kroppen ihop som en hösäck, jag är väl ett levande bevis på det just nu :(

Aja, nu ska jag lägga mig i sängen och få bort huvudvärken. Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Låter inte bra. Ät mycket vitaminer!!

2008-12-21 @ 20:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0