Vart tog snön vägen?

Läste precis på aftonbladets hemsida att man har snö i Las Vegas! Det är ju mitt i öknen! Hur kommer det sig att de har snö, men att vi här i Sverige får plaska i vattenpölar? Jag trodde inte att jag skulle känna en saknad efter snö, men jag tänker även på småbarnen som vill ha ett vinterland att åka pulka i och att kunna bygga snögubbar.
Ute är det som en grå och regnig septemberdag och det är 4 dagar kvar till julafton, kan man inte använda lite snökanoner för att ge en decimeter snö..då skulle jag få lite mer julkänsla :P


Kommentarer
Postat av: lillgunnar

vill också ha snö..:'( men den kommer ,men tyvärr antagligen efter jul..:(

2008-12-22 @ 22:26:45
Postat av: Anonym

jo precis! då blir det svinkallt på nyårsafton istället :P

2008-12-23 @ 08:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0