Gå iväg din hostande mupp!!

Jag är riktigt sjuk just nu =( känns så jäkla onödigt och jag vill bli av med min wisky-kol-röst som tar all min energi att få fram..sen allt slemm, ni vill inte veta vad jag spottade upp för några dagar sen!! usch! en katt med sin hårboll skulle fnysa åt mig :O

jag vill bli bra! jag vill kunna vända på mig i sängen utan att hosta upp magsäcken och sen få bort de röda såret på min näsa från allt snytande!

Sen för att göra allt värre så fryser de ut en hemma..jag blev kallad en hostande mupp när vi satt vid matbordet av min lillebror! Han fick mig att känna mig som värsta pestsmittad men jag hotade honom om att,  om han inte va tyst så skulle ja slemma ner hans kudde ^^ gulligt! Jag är sugen på godis men det är ingen som orkar köpa och jag vill inte sätta min fot utanför mitt mysiga täcke just nu!

Om 10 min börjar Project Runway och det tillsammans med Sex and the city blir dagens andra höjdpunkt! Den första var självklart lunchen med brudarna plus Jerry och småkidsen! Det va härligt att träffa er alla igen! Ingen sjukdom kan stoppa mig från att träffa er ^^


kram och godnatt =)

bild kommer imorgon! ^^


Kommentarer
Postat av: Frost

Du får krya på dig! Ingen höjdare att vara förkyld på sommaren =P

2008-07-09 @ 22:20:52
URL: http://cadilliac.blogg.se/
Postat av: Frost

Förresten kan du få ge din bror en bitchslapp från mej för kommentaren han la! Så säger man inte till sin sjuka syster!

2008-07-09 @ 22:21:41
URL: http://cadilliac.blogg.se/
Postat av: julia

tack så mycket ^^ ne det är verkligen pest och pina!

nej ja blev lite ledsen o hostade rakt upp i ansiktet på honom :P så går det ibland!

2008-07-10 @ 07:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0