Jäkla getingar som invaderar mina hallon!

Jag var ute i min trädgård för att plocka ihop lite bär till en paj senare ikväll och man njuter av solen och att trädgården är så fin, sen plötsligt känner man att något sitter på ens arm och surrar som en tok. jag trodde att det var en liten fluga eller nått men sen kommer värsta brännande smärtan! Jäkla geting!! Jag som är så barnslig får värsta paniken och tappar hallonen och springer in för att hälla vatten på märket :P Kan man aldrig få vara ifred från alla insekter på sommaren?

Min värsta sommarplåga när det gäller insekter är fästingar! Det är nog de äckligaste som finns! Speciellt när de har suttit ett tag och blivit stora och gråa!! Jag lider med alla som nångång har haft en blodsugande skitfästing på sig!!

Här har ni de äckliga monstrena! :O Kolla alltid era kroppar efter fästingar om ni har varit ute i högt gräs eller i skogen!
Man kan bli dödsjuk av en fästing!


Den fästing som sätter sig på mig får en snabb och smärtsam död!

Byebye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0