Jag funderar på att hugga av mina fötter!

Varför ska man ha fötter om de hela tiden gör ont? Jag måste banta ner mig 20 kg eller nått om mina fötter ska orka med min kropp :P de gör så fruktansvärt ont just nu! Dagen har inte varit min dag utan jag har kämpat på som en tok!
Men jag trivs på Lugnet, det är det knasiga, jag gillar det jag gör för det känns viktigt :) men att mina fötter inte hänger med gör mig tokig!

Om ja inte hugger av mig fötterna så ska ja se till att mina lilltår försvinner! De enda de gör är att ge mig skavsår!

Nej dags att duscha, jag luktar bajs och desinfektionsmedel ^^ Imorgon blir det en ny dag på Lugnet!

kram godnatt!






Kommentarer
Postat av: Jello

Stackare! Du får se till att köpa ett par riktigt bra skor!

2008-07-24 @ 11:34:57
Postat av: julia

jo! nu har ja börjat byta skor efter halva dagen :P

2008-07-24 @ 18:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0