Uppe med tuppen!

Det är alldeles för tidigt för att skriva nått vettigt, men ja kände att ja behövde det innan jobbet.
Läste i LT om Norba och demonstrationen som de hade för henne i Södertälje, sen på nästa sida skrev de om en pojke som hade dött utomlands av nå luftrenare..det är sorgligt när barn och ungdomar dör.  De ska ju växa upp och föräldrarna ska se dem börja första dagen i skolan, ta studenten och sen gifta sig. Det måste vara det värsta som finns för en förälder att behöva begrava sitt barn. Verkligen tråkigt att läsa allt som händer och man inser att livet är skört.

Jag drömde sjukaste drömmen inatt, en storm kom över Nykvarn med tornados, blixtrar och en  jordbävning!
Det var en riktigt läskig och verklig dröm när jag sprang ifrån en tornado och gömde mig i en grotta! Det räddade mitt liv men förstörde hela natten för mig..så idag är jag lagom pigg och glad.

Men snart jag ska iväg och jobba och det är rätt kul :) visst det är mycket skitgöra rent bokstavligt :P men någon måste ju göra det! Jag behandlar gamlingarna som jag själv vill bli behandlad när jag hamnar på ett äldreboende, det är ju en klasklar tanke! Sen tycker jag det är rätt kul!

men nu måste ja ut med biffen, han står och knorrar.

 Ha en bra dag! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0