Arvika here I come liksom!!! =D

Snart snart snart, 5 dagar kvar innan vi åker och sen blir det 3 dagar till innan festivalen börjar! Åh jäklar vad jag ska festa, dricka och vara allmänt odräglig!  Jag skiter i om mitt sällskap i campet hatar mig eller nått men fan va kul det kommer bli!
Behöver komma bort nu från all städning och tv-tittande! Jag vill springa runt, äta munkar och langos mitt i natten och skrika till The Kooks! =D
Tanken på att dra på festival gör mig nästan gråtfärdig! jag hoppas verkligen att det blir bra! Att man träffar trevligt folk och att stämningen är på topp!
Banden är grymma och torsdagen den 3/7 kommer bli den bästa dagen! =D jag kommer leva till 100%!!!!!

Ses där! lyckliga och drömmande!

The Kooks! så bäst!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0