En timme kvar till tåget! En evighet till ARVIKAFESTIVALEN =D

Först ska jag mellanlanda i Katrineholm och fixa det sista sen imorgon måndag så bär det fan av!!!! =D
Jag kommer dansa, skrika och vara allmänt odräglig en hel vecka och jag hoppas att vädret håller sig fint och soligt!
Ska bli grymt skönt att komma bort lite men jag kommer självklart sakna folket här i Nykvarn och Södertälje och sen biffen förstås! Men vafan nu är det festival! =D

om jag inte faller ihop av all packning så ska jag komma fram! det första blir att sätta upp tältet och sen öppna en god cider och bara njuta!!

Ha en bra vecka allesammans! =) Byebye!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Hoppas det blir hysteriskt kul!

2008-06-30 @ 19:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0