FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN!! =)

Äntligen! Hurra Hurra Hurra!!!!

Torsdagen den 12/6 2008 kommer alltid vara den dag då jag lämnar ungdomsåren och kliver in i vuxenvärlden!
För jag har tagit studenten! Vilken lättnad, lycka men även vemod!
Jag grät under dagen, över människor som jag avgudar och inte vill skiljas från, över fina sånger och några tårar sa farväl till Igelstavikens gymmnasium där jag har slitit i 3 långa men otroligt underbara år!
Det känns som att jag har lämnat ett andra hem..skolan är halva mitt liv :P

Men iaf, dagen var helt underbar! Började med champagnefrukost hemma med Micke och sen åkte jag och Sandra mot Östertälje kyrkan där vi skulle börja dagen med stort S! I kyrkan var det fint och jag höll ett litet men roligt tal ^^
Sen fotografering med klassen, lunch och sen bege sig mot torget där studenttåget skulle gå mot Torekällberget =)
Alla va glada, lyckliga och berusade! Men stämningen var på topp! Underbara igelstaelever!

Uppe på torekällberget fanns familj,  släkt och mina underbara tjejer! =D Älskar er alla så otroligt mycket!

Kvällen vart toppen! mat,  dricka, släkt och vänner gjorde dagen oförglömlig!

Hoppas nu att jag blir välkommen bland alla nyvuxna ^^ och på måndag ska jag för första gången till arbetsförmedlingen och därmed förlora all frihet som man fick låna under studentdagen!

Ett nytt kapitel i mitt liv och jag hoppas att det blir en rolig och härlig tid!

Tack alla för att ni har stöttat mig igenom skolan! Alla underbara klasskompisar, vänner, familj och släkt <3


Kommentarer
Postat av: Frost

Vad söt du är! Jag önskar jag hade kunnat komma! =P

2008-06-16 @ 00:38:37
URL: http://cadilliac.blogg.se/
Postat av: julia

hihi tack så mycket ^^

2008-06-16 @ 09:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0