Inför Arvika! =D

Jag kan redan konstatera att jag har för mycket saker!  jag blir så nojig när det gäller mat så jag handlar massa mat och sen blir det problem med hur jag ska ta med mig allt. Det är ju pinsamt att ha för många väskor men vafan jag måste ju få mat i magen annars blir ja grinig som en gammal tant! :P dessutom har ja flera ombyten som jag tror mig använda under festivaldagarna och det blir inte bättre jag kommer på mer och mer saker att ta med mig :P

shit, ja får verkligen skära ner på packningen!

jag har dessutom köpt ett par nya skor :)  perfekt till mina klänningar ( fatta jag har flera klänningar!) och tights sen ^^

Ikväll ska jag packa ner alla kläder och hygiengrejer, kolla vilken väska som blir handväska och vilken väska jag ska ha till mat och sen all dricka :P min mamma är redan orolig!

Det blir även bastu efter maten och då ska jag skrubba mig ren och fräsch och förbereda mig mentalt på 1 vecka med svett, damm och lera! Oyeah!


Funderar på om jag ska kolla med Mari om jag får låna den rosa peruken :P det är lite festival över den!

None
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0