Jag vill inte bli av med mina tuttar!

Jag hade en grymt läskig dröm inatt! Den kunde ha haft nått med ett program som jag såg på tv:n om en ung tjej som fick bröstcancer!
Usch! jag grät under hela programmet..det var inte på riktigt men det tog tag om mitt hjärta och det var så enkelt att känna samma smärta som den unga tjejen...

Hon hade allt, man, vänner, ett bra jobb och var 26 år. Med hela livet framför sig och då upptäcker hon 3 klumpar under armhålan och det visar sig vara cancer. Hon grät och jag grät!

I min dröm så hade jag också fått bröstcancer, jag hade opererat bort båda brösten och istället för mjuka tuttar så fanns det bara två stora ärr..det var hemskt, ja mådde illa under hela natten och mitt hår ramlade av...jag kände mig verkligen förstörd.

Nu kommer jag börja med självkontroller! Gör det ni me! Cirkelrörelser runt armhålorna och sen ner runt bröstet.
Om det blir insamling till forskning igen så ska jag ge pengar! Det behövs så mycket mer inom vården av cancerpatienter!


Va inte dumma och ignorera utan börja redan nu med egna kontroller! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0