Midsommarhets och progmusik!

Jag tror min mamma har nå livskris, hon lyssnar på feministisk musik om medsystrar som ska slå sig upp mot det hårda mansdominerande samhället..men måste hon göra det nu kl 11 på kvällen?
Visst de säger säkert en hel del bra och viktiga saker men när hon går runt och skriker om kvinnliga rättigheter så tappar ja hörseln....sorry alla feminister men jag orkar inte med det just nu.

sen all hets över midsommar, jag känner mig lite anti för jag får aldrig som jag vill ha det :P
om man inte kan få som man vill så skippar ja hellre..antingen blir det muskö och fest eller så sitter jag i min mormors lägenhet med en kebabpizza och njuter av lugnet :P det låter verkligen tråkigt men jag har ingen ork...

jag behöver något som får igång mig, jag tror det är 13 dagar kvar till Arvikafestivalen men jag hinner nog gå under innan det om inget ändras. Där vill jag supa mig redlös, springa runt och för några dagar fullkomligt strunta i hur barnslig man är. Jag ska ha äkta pop kläder och gråta till Håkan Hellström! Jag behöver det ruset för att kunna njuta av sommaren =)

Sen blir det jobb, jobb och jobb :) det ser jag framemot, att få lite rutin på dagarna igen och att tjäna pengar =)

Ni alla andra får ha en fin midsommar! hoppas det blir sol nånstans i landet =)


Kommentarer
Postat av: Frost

Jag förstår precis hur du känner ;) Vill också bara ta det lugnt. Pizza lät väldigt bra... (Även om jag inte äter kebab.) Jag ska grilla med några kompisar, och när/om de går över till att supa så drar jag hem. Känns som en hyfsad kompromiss =)

2008-06-20 @ 01:36:27
URL: http://cadilliac.blogg.se/
Postat av: julia

du får ta en annan pizza så behöver jag inte känna mig tokig som inte vill äta typisk midsommarmat :P

Det lät mysigt att grilla =)

Hoppas allt är bra med dig! :)

2008-06-20 @ 06:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0