Min dag innan studenten! =D

Shit vad jag har slitit idag! var och handlade massa mat och andra roliga saker med pappa, sen skulle ja sälja de sista biljetterna och nu äntligen har ja blivit av med dem! Sen har ja städat rummet, dammsugit, lagat massa pajer och fixat med dukar, tur att man bara tar studenten 1 gång! Vilken hets!   Men samtidigt så grymt kul att äntligen vara klar!

Jag hoppas att vädret håller sig fint imorgon, det spelar ingen roll om det är molnigt men om det regnar strejkar jag och tar studenten på fredag då det verkar bli bra väder igen :P

nu är jag trött och jag tycker synd på mina stackars fötter som sitter fast i ett par pumps, de är lite för trånga i tårna men jag ska orka med dem hela dagen imorgon! jag tar med mig skavsårsplåster just in case!

snart ska jag hjälpa till med partytältet och sen ringa till Mari :)

Jag är helt slut nu och kommer att sova som en prinsessa ikväll! =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0