Sista skoldagen! =) heja op3!

Idag har jag min sista lektion och dag i skolan, jag ska in och fika med svenskaläraren sen är det roliga slut! :)
Känns skönt att äntligen få avsluta skolan och börja se framåt..som Elin säger, nu börjar ett nytt kapitel i livet!

Sen kommer man träffa klassen för sista gången på studentdagen! =D jag kommer sakna dem!
Vissa kommer man aldrig glömma och andra behöver man inte lägga ner så mycket energi på..men jag hoppas ni vet vilka ni är, ni som har gjort mina 3 år på Igelsta till de bästa och mest minnesvärda åren i mitt liv!

Ni har alla en plats i hjärtat! <3

image83


Sen måste lyfta upp två änglar till, Sara och Mari! vad skulle jag göra utan er? antagligen vara helt virrig ^^
Älskar er och alla andra underbara vänner som orkar med mig :P

Nu ska ja hänga tvätt, sen till skolan och fika =)
Ha en toppendag! kramar

Kommentarer
Postat av: Erika

Ja tre minnesvärda år, många skrattattacker och trista lektioner har vi haft tillsammans:)OP3 vad ska det bli av oss:D

2008-06-04 @ 20:25:47
Postat av: julia

hehe det kan man verkligen undra! men det är rätt häftigt att du och jag har hållit ihop i 3 år! =D

2008-06-05 @ 08:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0