Young Love <3

Jag avgudar Moto Boy, en man som spelar underbar musik och verkar ha ett hjärta lika stort som hela Sverige!
Han kommer till Arvika och jag hoppas att jag står längst fram och drömmer mig bort i hans mysiga låtar, perfekta hångellåtar så jag hoppas att min sötnos ställer upp för att göra kvällen perfekt =)

Nu börjar mina resenerver vika sig, tänk om man har för mycket eller för lite packning, tänk om man glömmer det viktigaste och tänk om vädret är skit hela veckan! Usch jag ska inte tänka så utan vara positiv!

Jag är nog världens virrigaste människa men jag ska försöka att hålla mig levande under festivalen! =D

2 dagar kvar tills jag åker mot skogarna! ^^

  Lyssna och njut! =D


http://www.myspace.com/motoboymusic



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0