det va den dagen.

Har precis varit hos min mormor för att hämta lite saker och se till så att hon får lite sällskap, hon mådde bra och såg pigg ut :)  Tycker lite synd om henne när hon sitter ensam med sina finska nyheter och jag tänkte att när jag blir gammal så ska ja spela bingo eller vadsomhelst bara för att få umgås med folk! Jag vill inte sitta ensam..

Det blir inge Tv4 för mig, Lugnet ringde och ville att jag skulle jobba imorgon och eftersom plånboken är tom just nu så måste jag få in lite pengar. Livet för en fattig student helt enkelt!

Arne den skithögen åkte in till stan och lämnade mig hemma med mamma, jag hade själv tänkt att åka in och träna men är nu fast hemma för att ta hand om hunden och laga mat.. känns rätt trist att alltid få vara hemma nu och sätta mina planer åt sidan. Snart orkar jag inte mer av det här...

Tillsist så blir jag mer och mer nervös inför praktiken som börjar på måndag..känns inte som att jag är redo.
Men det ordnar sig nog när jag väl är på IVA och ser att det funkar!

Hoppas den här dagen blir bättre än vad den är just nu...

Nightmares

tjing

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hoppas verkligen att allt löser sig gumman! Du förtjänar bara det bästa!

2008-03-26 @ 18:48:28
URL: http://angelicacarsfeldt.blogg.se
Postat av: julia

Tack jella! känner mig rätt jobbig just nu mot alla :-/ sorry att jag inte kom till programmet idag!

2008-03-26 @ 19:22:05
Postat av: Elin

Varför tror du att Maggan satte dig på den platsen?? Den är inte helt enkel, men hon placerade dig där för att hon VET att du fixar det, och det vet jag med! Du är fan GRYM! Det kommer att gå galant =)

2008-03-26 @ 22:48:55
URL: http://Cornelli.bloggspace.se
Postat av: julia

jo ja vet, nånstans i huvudet så vet jag att jag fixar det. Men ja känner mig så nervös inför det bara. Om jag ens kommer upp på morgonen :P Men tack för att du pushar! Det kommer gå bra för dig me! du är precis där du ska vara! :)

2008-03-27 @ 09:06:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0