Ghost

Det är soligt och varmt ute idag, så jag hoppas att alla ni som läser tar en liten promenad för att fånga upp lite solsken och känner på våren.
Jag sitter just nu och väntar på att Mari ska ringa så vi kan fara till södertälje, ska kolla skor och sen ta en fika.
Tänkte träna men mina knän strular idag så jag får vänta lite tills de känns bättre. Är trött på mina slitna knän nu, känner mig som en tant.  =(

Nu är det även påsk, jag kom på mig själv att ha planerat in en tripp till sthlm på påskafton så jag hoppas nått har öppet på dagen. Påsken har tappat lite av sin betydelse, jag tänker mest på att man ska frossa ägg och att godiset sänks i pris för att alla barn ska få påskägg. Men jag hoppas att alla får en bra påsk oavsett vad ni tror eller inte tror på.
Jag hoppas det kommer nå söta påskkärringar förbi så man kan ge dem lite godis. Man kommer själv ihåg när man sprang runt med prickar i ansiktet och sjal på huvudet och man delade ut fula teckningar för att skramla ihop godis :) det va tider....


Billie räddar mina dagar just nu. Heja Billie!


Glad påsk och vräk godis.

image16

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ska du inte träffa mig också??

2008-03-20 @ 14:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0