Hej mitt vinterland!

Det är så mkt snö ute nu :( och det blir kallare och kallare....jag vill ha vår och värme!
Var på sydpoolen och körde ett riktigt hårt pass eftersom det blev för mycket av det goda igår hos mari ;). Vattenpipan tog över och jag somnade i deras soffa..men kl 03.30 vandrade jag hem till min egna säng och somnade på direkten^^

 Det kändes väldigt bra att röra på sig och spana in lite roligt folk :) Sen simmade ja i 30 min och efteråt var mina armar alldeles skakiga! skönt!

Senare  ikväll blir det popcorn och the Butterfly Effect med Aston Kutcher :)

Imorgon ska jag till sthlm och träffa Karl från Mariestad, vi har inte setts på 2-3 år så det kommer bli kul :)


"So send me a man from Argentina, to make me the happiest girl in the world"








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0