I´m on the Road

Idag blir det genomgång av SV nationella och nu på morgonen så hoppas ja att vi ska vara nere i skolans metodrum. Jag behöver träna lite blodtryck och sånt nu innan praktiken så man inte kommer där som nå gröngöling. Känner mig inte så sugen på praktik, tidiga mornar och slit för ynka 20 kr per dag..det ska egentligen räcka till mat för varje dag men då ska man komma ihåg att man inte ens får en ostmacka för det priset på sjukan! Men min mamma är snäll och fixar matlådor :) eller så köper ja pajer.

image12

Ja drömde i natt om thaimat och att ja satt ute och åt med massa roligt folk, sen försvann en iväg och jag tog upp jakten..sen avslutade det med att jag vräkte friterad banan med glass :P Ja va väl hungrig eller nått ^^

Får se hur dagen blir, senare ska ja till Lugnet och tjäna lite cash.

Go to hell Pablo.



Kommentarer
Postat av: Hellström

Ica har skit bra matlådor, tror det är felix. De är röda iaf (deras curry kyckling e skit god). Tror de kostar 26:- så du får lägga ut 6 spänn själv men det är det värt skit goda. hare

2008-03-20 @ 12:10:25
Postat av: julia

hehe okej tack för tipset! :D ja gillar deras små pajer..precis lagom till lunch o sen kostar de 21 kr eller nått :)

2008-03-20 @ 12:38:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0