Kommer våren nu?

Jag ska kolla på en fin vårjacka idag och vill inte bli lurad om vintern kommer tillbaka! Nu får våren stanna :)
Idag ska jag träffa Sandra för en mysig lunch =) stackarn har gått på kryckor nu ett tag men när jag träffade henne igår så va hon utan! Härligt!

Nu gäller det bara att komma på vad man vill äta, jag har ofta beslutsångest som gör att det tar evigheter att välja mat eller fika :P

Senare idag kommer min mammas kompis Aja, hon skulle ta med sig en klänning som hon trodde jag kunde ha till studenten :D hoppas det är nått att ha ^^ Då behöver jag inte hetsa uppe i sthlm efter den perfekta klänningen! Ett problem mindre att tänka på :) Lägger ut bild om den är fin senare idag!

Ha en bra dag :) tjing

Jag och Sandra på Sydpoolen
image30


Klänningen var inge rolig utan såg ut som en balklänning från 60 talet ^^ men sen så tar mamma fram ett par skor som Aja skulle få men jag tog dem istället! De är ganska tjusiga och nu sitter jag med dem och försöker få dem att passa mina megasize fötter ^^


Kommentarer
Postat av: Mari

hihi snygg bild gumman=)
Du kommer hitta den perfekta kläningen ska du se:D

2008-03-28 @ 11:08:14
Postat av: julia

hehe jo jag hoppas det! det ska verkligen vara nått som skriker mig ^^ och sen ska prislappen funka för min plånbok :P tack så mkt! :D

2008-03-28 @ 11:44:37
Postat av: Mari

hihi precis men de lyckas du i stort sett ALLTID hitta så ingen fara ska du se vännen=)

2008-03-28 @ 19:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0