Praktiken på IVA

Nu är det snart praktik och jag kommer att hamna på IVA i Södertälje. Fick schemat idag och det känns lite trist att behöva gå upp vid 05.00 för att börja kl 07.00. ( Nu kommer folk tycka att ja gnäller men ja tycker det är tidigt =P) Men slutar oftast kl 15.
Har även mördarpassen vid 13.30-21.45..kul att sitta på bussen hem mitt i natten och börja kl 7 dagen därpå men det får man ta som praktikant.
Jag kommer ha två handledare och det blir nog spännande på avdelningen och inte bara massa kiss och bajssaker hela tiden ^^
Jobbar bara en helg så då kan man  få sova ut eller få tid till att umgås med lite folk :)
Ser även att jag ska vara på uppvaket, kul att se sovande människor 2 dagar :P kan göra som House och äta tillsammans med dem eller nått! ^^

Några som jag skulle vilja se på IVA med brutna ben och armar är de brudar som snackar skit om mig. Det finns ingen Tobbe som ja går runt hand i hand med, så skaffa er ett liv utan att jag är delaktig :)


Om ni andra hamnar på IVA så kommer jag att ta hand om er ;) Precis som Pamela skulle gjort!

image15


Kommentarer
Postat av: AC

Hej. Vad utbildar du dig som? sjuksyrra? Jag är sjukgymnast =)

2008-03-19 @ 14:50:11
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se
Postat av: Anonym

ja blir färdig undersjuksköterska till våren :) sen blir det nog sjuksyrra! Kul att vara sjukgymnast, va inne på det förut :)

2008-03-19 @ 15:43:15
Postat av: Angelica

Vem snackar skit om dig? Jag tar dom lätt och det vet du!

2008-03-19 @ 18:43:17
URL: http://angelicacarsfeldt.blogg.se
Postat av: julia

det är tydligen några tjejer i södertälje som sett att jag har gått runt med en kille..sen har de spridit rykten om att ja skulle vara otrogen mot Micke. De känner honom och berättade att ja va otrogen mot honom..tänk att rykten kan gå så snabbt och långt :P helt sjukt vad folk hittar på!

2008-03-19 @ 22:37:40
Postat av: Sandra

Haha gulle dej, dina patienter kommer få det bra. Vet du redan hur dina tider är?! Jag ska ringa min avdelning nästa vecka och kolla. Får luncha ihop sen ;D

2008-03-20 @ 12:08:18
Postat av: julia

japp fick schemat igår :) så ja har alla tider förutom sista veckan klara! :) ja det tycker ja att vi ska göra..om vi har råd med en sallad eller nått ^^ hoppas du mår bra :)

2008-03-20 @ 12:12:06
Postat av: Elin

Vad ere för äckliga fittor som går runt o snackar sån skit? Dom kan få ta det med mig hädan efter...

2008-03-20 @ 16:10:08
URL: http://Cornelli.bloggspace.se
Postat av: julia

ja det kan man undra, några som inte har nå liv? Idioter säger ja bara..

2008-03-20 @ 16:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0