Skäggiga Farbrorn :)

Jag sitter vid frukosten då jag ser att en grottmänniska sitter framför mig. Han liknar en Neandertalare och jag funderar varför han sitter i mitt hus och inte i en grotta! Han gör nå konstigt ljud som liknar en grymtning och sedan sörplar han upp sitt te..men det är ju min PAPPA! Min pappa är skäggig över hela ansiktet! Han ser inte klok ut och jag frågar honom varför han inte rakar av sig skägget...då kollar han ut på snöstormen utanför fönstret och säger med allvarlig röst..." Men om det blir en ny istid så kommer jag vara den enda som inte fryser om ansiktet!" Han ser alltså framemot en ny istid så han kan bevisa att hans skägg finns där för nån anledning :P HAHAHA.
Min pappa är söt!

 Min mamma kommer in i köket och kollar stort på pappa, -men va skäggig du är Olle!, väntar du på en ny istid?

Kanske dags att börja spara skägg så man inte fryser när en ny istid börjar :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0