So here we are

Sitter och myser med Biffen och kollar bilddagboken. Blir lite grinig när man ser den nya designen. Den är rörig, ful och väldigt blå..känns tråkigt att ladda upp bilder så det blir kanske mer bloggande!
Jag kommer inte ha nått speciellt tema på min blogg utan skriver om det som faller mig in ^^

Just nu händer det inte så mkt, skolan är seg då man är ledig både idag, torsdag och fredag..sen kommer påsklovet och då får man se vart ja hamnar. Ska jobba på Lugnet Äldreboende imorgon ( behöver alla pengar ja kan få) och sen träffa Mari på torsdag för lite waterpipe! :D

Snart är det även studentskiva för min klass OP3 + SPA3 och det kommer bli riktigt kul! Skivan är på Helenes krog på Södermalm och det blir både middag och fest :D

Vill ni ha biljetter så kontakta mig här! Biljetterna kostar 100 kr och skivan är den 3/4 mellan 21.30 till 04.00 skulle ja tro!

Kolla in hemsidan!---->
  http://www.helenes.se/

image4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0