Godmorgon solstråle :)

Jag hade svårt att somna igår, det är somvanligt när man ska sova att så kommer alla tankar, idéer och grejer upp i huvudet :P
Jag har en hel del att försöka fundera ut!
Men tillslut somnade jag och vaknade av att solen värmde upp mitt ansikte..det räddade min morgon! Underbart med sol!
Tog frukosten ute på tomten och Biffen höll mig sällskap...jag sitter hellre ute idag än i skolan kan ja lova! :D

Jag hittade mina gamla dagböcker under min säng och började läsa dem innan jag somnade...det är så kul att läsa om vad som hände för 2-3 års sedan och se hur man reagerade på saker då!
Jag kan genom mina dagböcker följa alla mina dramtiska och känslofyllda upplevelser ^^
Alla löjliga förälskelser, mina drömmar och funderingar..
Jag tycker att alla ska skriva i någon slags dagbok! Det är intressant att läsa igen efter några år!

Snart ska jag til skolan, det blir inlämning av böcker, betygsnack och svenska muntliga som känns rätt okej :) sen ska jag nog hem och fånga lite av dagens sol! :)

Ha det bra i värmen :)

våra jordgubbsplantor som blommar!
Då kanske det finns jordgubbar till studenten ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0