Heja Apoteket! svenska folket kommer att bli sexgalningar :P

Apoteket har nu börjat med ett nytt sortiment och till skillnad från mediciner och tandborstar så ska de nu börja sälja sexleksaker :) det tycker jag är en bra idé för jag kan tänka mig att det är många sexsugna människor som drar sig för att köpa dessa leksaker i mörka och mystiska affärer :P När man då handlar dessa saker på apoteket så kan man även handla annat man kan tänka sig behöva :)
Man måste ta bort tabustämpeln när det handlar om sex och hjälpmedel som man kan använda sig av och då är apoteket perfekt! :)


Nu låter jag som en lärare som har sexualupplysning :P men ni förstår poängen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0