Heja sommaren! :D

Sitter just nu i skolan och väntar på att äta lunch :) det är super härligt väder ute och jag är på rätt bra humör!
Det är mycket nu i veckan! Idag blir det skola fran till kl 16 och sen ska jag på stan med Sara, en glass kommer nog att sitta bra då :)
Vi ska kolla lite studentpresenter :D Jella raring tar studenten på torsdag den 29/5 och sen kommer Mari och tar studenten den 5/6! det är mkt man ska fixa innan dess ^^
Jag hoppas vi hittar nått kul!

Sen på fredag den 30/6 är det dragbåtsrodden för Igelstaviken! Där tävlar alla 3:or om första platsen i ledet upp till Torekällberget på studentdagen! :D min klass måste ha ett tema fär kläder och det ska vi bestämma idag, hoppas det blir bra!

sen kollade jag mitt schema och jag har 6 dagar kvar i skolan innan studenten! snart står man där och tar emot folkets jubel ^^ 


Kommentarer
Postat av: Frost

När är det du tar studenten egentligen? Jag vill ju komma och kolla på mitt lilla troll ;)

2008-05-26 @ 21:04:55
URL: http://cadilliac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0