Ja må hon leva! =)

jahapp nu fyller man 19, känns som en onödig ålder men man blir ju alltid ett år äldre. Gårdagen med kalas va super mysig..massa kakor och alldeles för mycket tårta :P men det kan man unna sig!

Idag ska jag in till södertälje och shoppa lite småsaker som jag tror jag kan behöva, sen hoppas ja på lunch med Mari :) Dagen blir nog rätt lugn eftersom jag ska upp kl 05.00 imorgon och tillbaka till IVA. Spännande!

Konstig, nu måste man väl vara vuxen och sådär mogen när det gäller allt..jag får lite ångest varje gång jag fyller år..för det blir ett år närmre nu-ska-du-vara-vettig-åldern...


Oh grattis Sandra H på födelsedagen! :D

Ha en toppen dag allesammans och tack för alla mysiga sms! =D

image55




Kommentarer
Postat av: Kathja

Grattis gumman! =) Tänk att jag fortfarande skriver upp i min kalender att du och Sandra fyller år idag!=) Hoppas allt är kanon bra med er och att det går bra i skolan ;) Haré fint "suget" =)

2008-05-05 @ 17:59:36
URL: http://kaathja.bloggagratis.se
Postat av: Sandra

Tack detsamma gumman!!

2008-05-18 @ 21:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0