jag är helt enkelt bättre än andra ^^

nejdå skämtar bara men måste få briljera lite att personalen på IVA vill ha mig där under sommaren och jag kommer förhoppningsvis få timmar på avdelningen de dagar jag inte jobbar på Lugnet! :D jag kommer få slita som ett djur i sommar men det är en merit att man kan arbeta på en intensivvårdsavdelning och det är inge fel med att ha lite pengar under sommaren! :)
Sen får man se vad man erbjuds till hösten..vore rätt kul att få lite dagar på IVA fram till julen eller nått! Spännande ^^

Nu ska jag sluta skryta och steka pannkakor :P tjing


Kommentarer
Postat av: Jello

Du är duktig!!

2008-05-14 @ 07:34:12
Postat av: Anonym

tack gumman :D jag ska bli timmanställd i september! :) allid något ^^

2008-05-14 @ 16:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0