När Julia blev Emo! =D

Hela helgen har verkligen varit toppen! Jag har suttit med massa folk hos Mari och kollat på filmer, rökt pipa och bara härjat runt! :D jag behövde en sån helg efter slitet på IVA!
Det började i fredags då vi skulle kolla på hockeyn! Kanada spelade skiten ur Sverige som man redan hade förstått men kvällen blev en höjdare ändå! Kvällen var ung länge och jag strosade hemåt för att somna tungt i min säng ^^

På lördagen så gick jag tillbaka till Mari efter lite frukost, jag hade tänkt mig en lugn dag med filmer och massa godis framför Maris mega tv, men där hade jag fel..eller vi satt från 11 till 19.00 i Maris lillebrors rum och började förvandlingen inför Moshpiten!! Vi blev alla 5 snyggaste Emosarna i hela Nykvarn ^^ Tack vare Sara som visste exakt hur man skulle smälta in som wannabe emo :D haha det va mycket skratt när Erik skulle förvandlas när det blev mer åt dragqueen hållet än emo men han blev rätt tjusig,  sen så tuffade vi till honom så att han liknade en rocker istället!

Priset  till Bästa-emo-för-dagen går lätt till Sara och Viktor! haha Mari va rätt snygg hon me ^^
jag blev däremot kallad Ronja Rövardotter och var minst emo av oss allihop! :P

Senare var det bara att gå upp mot Moshpiten, jag va rätt skeptisk till det men tjejerna övertalade mig om att följa med och det va bra! Vi dansade, hoppade och blev slängda i luften, Viktor bjäsen tog upp mig och slängde runt mig bland allt folk så jag sparkade en tjej rätt hårt i ryggen och sen snurrade allt efteråt :P
Men jag mådde bra! Magen skrek efter mat och det hämtade jag sen efter Moshpiten för att efterfesta hos Mari!

Såg på Neverstore och Bring me the Horizon!  Neverstore var kvällens höjdpunkt! :)

Efterfesten var ingen efterfest utan mer en slapparfest ^^ Men det va ett skönt avslut för en emokväll!

Tack alla för en toppenhelg! Nu är det bara att återgå till skolbänken och längta efter studenten!

The end! =)

bilder!



Kommentarer
Postat av: Maria

jag ville gå på moshpit ._.

2008-05-18 @ 10:31:32
URL: http://shocker.blogg.se
Postat av: Lia

vattenpipa är nice :D

2008-05-18 @ 10:33:30
URL: http://mydear.se
Postat av: julia

vattenpipa är väldigt nice :D

2008-05-18 @ 10:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0