Oh thats life!

Jag har ont i nacken och i ryggen efter gårdagens Moshpit! :P Men det är väl så det ska vara? Man ska vara öm i hela kroppen och sen vräka i sig kebab för att lugna nerverna..och det är precis vad jag sitter och väntar på just nu! ^^

Imorgon börjar skolan igen och den första lektionen är ju passande gympa, så jag kan äta min kebab med gott samvete! :D Har även motionerat med att gå upp och ner för min trappa!  Jag kommer vara så otränad och tjock lagom till första doppet! ^^ Sexigt värre!
Men det är bara några veckor kvar i skolan sen så kommer jag se ljuset lagom till studenten!

Efter helgens bravader så måste man få koppla av lite och det ska jag göra i bastun som väntar :)

Ha en bra kväll!

Jag och Sara är hetast på planeten ^^

image70


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0