Operation!

Idag fick jag hänga med personalen på operation =) jag var själv nere tidigare i veckan och frågade om det fanns någon möjlighet att gå några timmar på avdelningen men fick tvärnej av en surig tant ^^ sen ringde bemaningschefen från IVA och fixade så jag fick vara där ändå!  det kändes rätt schyst.

Fick vara med på två operationer och båda var intressanta! men man måste verkligen stålsätta sig när man befinner sig i operationsrummet så man inte svimmar eller nått för det finns ingen tid över till att ta hand om andra än patienten! men  jag höll mig vaken ^^

det som är trist just nu är att jag har feber och går runt som en dödsjuk hemma..känner mig gammal och svag :P hela kroppen värker och humöret går upp och ner :-( det innebär att det inte blir någon paddling utan sova som gäller imorgon!

Ska kolla på Lost och Sex in the City ikväll :) det muntrar alltid upp!

Bilden är hämtad från Sahlgrenska sjukhuset men det ser ut som en sån operation som jag såg!


Kommentarer
Postat av: Jello

Jag kommer aldrig förstå att du fixar sånt där. USCH! :)

2008-05-14 @ 21:07:06
Postat av: julia

haha ja tror inte jag förstår heller :P men ja blir förvånad över mig själv! ja ska nog satsa på att bli läkare eller nått :P

2008-05-14 @ 22:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0