Ride my wild heart

Sitter just nu hemma och ska snart sova, känner mig helt slutkörd men ska jobba på Lugnet imorgon. Behöver pengar och ett vettigt liv..jag måste hitta nått som känns bra att göra och samtidigt hålla koll på mig själv så jag inte försvinner i letandet. Allt kanske inte ändras på engång men det känns som att jag behöver nått nytt, nått spännande men samtidigt tryggt och bra. Det är kanske åldernojan som kommer igång men man ska fan inte sitta som 19 åring och sucka över sitt liv..

jag har de bästa människorna som finns omkring mig men ändå känns det som att något fattas..

-It all seemed perfect
But there are moments when I feel nothing at all
Same as always
Now it's repeating itself all over again

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0