Slutet på praktiken =(

Idag är det sista dagen på IVA! Det känns tråkigt att ens tänka på det...
Jag har verkligen haft det bra där och personalen har fått en plats i hjärtat :) det låter kanske dramatiskt men jag avgudar personalen på avdelningen!
Det är nog första gången som jag känner mig lite ledsen över att praktiken ska ta slut.

Jag är inte sugen på att komma tillbaka till skolan och läsa i tråkiga böcker nu när man har fått nya kunskaper att försöka komma ihåg! Men jag hoppas att de sista veckorna i skolan går fort och är smärtfria! :P

Jag hoppas att jag kommer tillbaka till IVA redan i juni! då blir det kanske några timmar i veckan och sen till september så börjar min inskolning! sen kommer jag jobba där forever and ever! :D

Rosor till personalen! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0