Studentskiva och vilse i slussen! =)

Va igår på studentskiva uppe i slussen, Cafe Umbra hette stället och det funkade rätt bra :) lite segt och dåligt med folk men jag hade ju sara , mari o jella där som sällskap och bättre kunde det inte bli!
Vi hade en härlig kväll och dansade tills vi blev svettiga ^^

Sen resan hem var rätt rolig när vi missade sista pendeln och var vilse i slussen :P men tillslut hittade vi vår buss som skulle ta oss till Södertälje, tänkte mig en lugn resa mitt i ingenstans men istället fanns det et par på bussen som troligen var höga på knark eller vadsom! Det var läskigt att se hur folk kan bete sig så borta i huvudet och jag tänkte på allt skit jag har sett på sjukan...de va definitivt höga på nått och det kan ju leda till att de blir tokiga eller nått! så man satt på helspänn i en och en halvtimme..de kastade smycken och snackade om morgondoser och verktyg på bussen....sen kanske 15 min innan södertälje så slocknar killen och ser helt borta ut..

man kände sig otroligt liten och utsatt på den där bussen! fan man ska hålla sig borta från droger!

image56

Partypinglorna! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0