Thaimat och kalas =)

Valborg blev en höjdare! först stannade jag hos Pär och åt mat och rökte vattenpipa, sen blev det utgång och där stötte jag på en massa roligt folk! :) Lite seg dagen efter men rätt glad ändå!

Sen den 3/5 ska jag ut och äta thaimat på Full House i Södertälje! Det kommer bli toppen med tjejerna från skolan och Nykvarn :D Maten är supergod!

På söndag blir det släktkalas :) ska baka lite och bjuda på fika! Det kommer bli mysigt med kalas ^^

Och sen kommer måndagen den 5/5 då jag fyller 19 år :D inte mycket till ålder men ändå ^^ Får se vad som händer då..kanske nå paket och frukost på sängen ^^ Jag har fullt upp nu fram tills nästa helg då det blir middag hos Camilla och sen jobba lite!  Får sova gott på nätterna för att kunna vila ut!


Ha det bra allesammans! :)

Bilder från mösspåtgningen :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0